Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Μάνα και Μαθήτρια διεκδίκησαν τα δικαιώματά τους στο σχολείο


Σήμερα πήγα στο σχολείο του παιδιού , παρουσία και του παιδιού , έτοιμο με την τσάντα του περιμένοντας την απάντηση στα έγγραφα που τους έστειλα . 

Βγήκε έξω η υποδιευθύντρια του σχολείο και είπε στην κόρη μου να περάσει μέσα και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για το γεγονός ότι δεν έχει τεστ μαζί της . 

Η κόρη μου απάντησε ότι δεν θέλω κυρία να έρθω γιατί θέτω τον εαυτό μου σε κίνδυνο από τους εμβολιασμενους 

( εννοώντας φυσικά και την ίδια την καθηγήτρια που έχει κανει ήδη το εμβόλιο)

 🤣🤣🤣

Σημειωτέον ότι πάγωσε με την απάντηση της μαθήτριας της . Ακόμα και εγώ εξεπλάγην από την ευθεία και ξεκαθαρη  απάντηση της κόρης μου . 

Φυσικά είναι ένα παιδί πλήρως ενήμερο για όλα τα θέματα και ασπάζεται τις απόψεις μου αλλά δεν το "δασκαλεψα" τι να πει στην προκειμενη περίπτωση. 

Κατόπιν αυτών των δεδομένων και παρότι είναι στην 3η τάξη του Γυμνασίου άρα και στην υποχρεωτικοτητα της εκπαίδευσης επιλέξαμε την λύση της τηλεκπαίδευσης μέχρι να τελειώσει η χρονιά και να προσπεράσουμε αυτόν τον σκόπελο . 

Σας ενημερώνω ότι δώσανε και πάλι την δυνατότητα της τηλεκπαίδευσης και δεν μας ενημέρωσαν για προφανείς λόγους . 


Στην συνέχεια ήρθε έξω ο διευθυντής του σχολείου τον οποίο ενημερώθηκε τις προηγούμενες ημέρες ότι αν απαγορεύσει σε παιδιά να μπούνε μέσα στην τάξη ειμαστε έτοιμοι για μηνύσεις και αγωγές. Προφανώς δεν θέλησε να βάλει το κεφάλι του στον ντορβά και μας δήλωσε και ο ίδιος , ότι έτσι και αλλιώς δεν είχε την πρόθεση να εμποδίσει παιδια να μπουν στο σχολείο λόγω έλλειψης τεστ . 

Αυτά προς ενημέρωση όσων παρακολουθούν το θέμα με τα σχολεία . 

Έχω μόνο να τονίσω το εξής . Όποιος είναι πλήρως ενημερωμένος για τα δικαιώματά του και επιπλέον τα ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ τότε τα δικαιώματα αποκτούν υπόσταση . Μόνο στην πράξη μπορεί κάποιος να μετρήσει τις γνώσεις του αλλά και τις δυνάμεις του . 

Μπορώ να γράψω πολλά πάνω σε αυτό , αλλά ο χρόνος είναι λιγοστος και οι ανάγκες για υποστήριξη άλλων ακόμα περισσότερη .

Να είστε καλά και να διεκδικείτε τα δίκαια σας . Κανείς δεν θα το κάνει για εσάς εάν δεν το κάνετε εσείς για τον εαυτό σας !!

Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λέει γι'αυτό ο "ποιητής" ;