Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟ ΤΗΣ PFIZER

Αποκλειστικό: Μεγάλες αποκαλύψεις από Ελληνίδα γιατρό της Pfizer… Είχα πριν λίγες μέρες μια σημαντική συνομιλία με συνελληνίδα μας η οποία και μου περιέγραψε την εμπειρία της και όσα συζήτησε όχι με κάποιον τυχαίο, αλλά με γιατρό από της Pfizer… Και μου έστειλε σε ηχητικό όσα συζήτησαν τα οποία και θα ακούσετε στο ηχητικό που έχω στο τέλος… Επειδή όμως δεν είναι ηχογράφηση, δεν θα πάρω καμία ευθύνη και καμία θέση επάνω σε αυτά…

Στην επαφή μαζί μου λοιπόν η συνελληνίδα μας μου είπε: Είχα Αναξίμανδρε μια απίστευτη συζήτηση για τα εμβόλια και όχι μόνο… Με μια κυρία… Η κυρία είναι Ελληνίδα και είναι γιατρός στην Pfizer… ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗ!!! Αυτά που είπε επιβεβαιώνουν όσα λέμε τόσο καιρό… Ήταν απίστευτες οι πληροφορίες και μου είπε ξεκάθαρα ότι κάνουν γενοκτονία..

Μας πίεζε ο χρόνος Αναξίμανδρε ,γιατί ήμουν η μόνη θεραπεύτρια κι όπως καταλαβαίνετε τα είπαμε όλα στην καμπίνα ενώ της έκανα θεραπεία. Το κινητό της το άφησε εκτός καμπίνας γιατί ελέγχεται από την Pfizer.. …

Μου είπε ενημέρωσε όσο πιο πολύ κόσμο μπορείς!!!!!

Έκαναν μείωση προσωπικού στην Pfizer πριν μια εβδομάδα το 50% της εταιρίας, και μάλιστα εκείνη την ημέρα που μου τα είπε δεν ήξερε αν ήταν και αυτή στους απολυόμενους.. Είναι ογκολόγος, βιολόγος, παθολογοανατόμος.. Είναι μάνατζερ σε μια ομάδα όπου κάνουν έρευνες.. Και η κουβέντα μας ήρθε τυχαία ,και κατέληξε στα εμβόλια όπου με ρώτησε αν έχω κάνει και της είπα ούτε κατά διάνοια δεν έχω κάνει κανένα εμβόλιο.. Έχασα την δουλειά μου της είπα και για αυτό δεν με πτόησε τίποτα , κανείς δεν θα αποφασίσει πέρα από εμένα της ανέφερα το τι θα βάλω στο σώμα μου..

Κι εκεί με ρώτησε, ξέρεις τι δουλειά κάνω;; λέω όχι κυρία Αγγελική έτσι την λένε . Έπειτα μου είπε ότι είναι γιατρός στην Pfizer… και τι δεν είπαμε..

Εκεί της ζήτησα να μου μεταφέρει σε ηχητικό ότι ειπώθηκε.. Δεν έχει καταγράψει τίποτα, παρά μόνο όπως ακούσετε μεταφέρει και ουσιαστικά περιγράφει τη συζήτηση, η οποία όπως θα δείτε δεν περιορίστηκε μόνον στα εμβόλια…. Επομένως δεν μπορώ να πάρω καμία ευθύνη για την αλήθεια των όσων ακούσετε… Τα διαδίδω όμως όπως έγραψα και στην αρχή και αφήνω εσάς να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα….




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λέει γι'αυτό ο "ποιητής" ;